Starting Point

***THIS IS YOUR STARTING POINT TO CHANGE YOUR LIFE: Fill in your name en email address at the bottom of this page to find out how you can also make money online in a few Easy Steps to start working from Home! *** Works anywhere in the world!

Sunday, May 1, 2011

Hoe om gratis te adverteer - Passiewe Advertensie

Hierdie Internet Bemarking storie vat darem baie van 'n mens se tyd.

Nie as jy gebruik van van Passiewe Advertensie Metodes nie. Ek gee myself nie uit as 'n kenner nie maar probeer maar soveel as moontlik leer by ander mense wat meer weet as ek.

Een van die Internasionale ouens wat ek nogal na luister en al die inligting lees wat hy op sy nuusbrief uitstuur is Kenneth Koh.  Hy het so 'n rukkie terug twee briewe uitgestuur wat ek graag met julle wil deel.

Die artikes is:

1. Internet Marketing Mistakes When I First Started Online

2. What I did Right When I First Started Online

Wenk: As jy op die skakel kliek en die web bladsy maak oop, kyk na die advertensie, links bo. Dit is my advertensie.

Dit lyk dieselfde as 'n Google advertensie maar die verskil is, hierdie advertensie is gratis en dit is "viral". Dit verskyn op elke nuusbrief wat hy uitstuur na almal in my "downline" by LeadsLeap wat ek verwys het.

As jy wil aansluit by LeadsLeap, kliek  HIER.

Ek maak ook gebruik vanander "Viral" Passiewe Advertensie Metodes. Jy kan op die skakels hieronder kliek en Gratis gaan aansluit. Dit is vier metodes wat ek gebruik om besoekers te kry by die produkte wat ek adverteer.

1. Free Web Traffic

2. Traffic Quest

Sterkte met jou bemarking en hou hierdie spasie dop vir opvolg inligting.

No comments:

Post a Comment